Min blogglista

onsdag 11 april 2012

så typiskt!

inga lappar idag heller.
jag mailade iaf tjejen som har företaget vi beställt från, och det har såklart blivit en miss. så våra lappar är inte ens påväg än! suck.
jaja, det är som det är.

på vår facebookgrupp finns en liten tjuvkik på vad jag har pysslat med en vända idag. det är inte ofta man får chansen att göra något under dagarna när barnen är hemma.

igår var jag över med en "provkollektion" till grannen. det var mössor, vantar och pannband i olika mönster och storlekar. hon skulle ta med till jobbet och ta beställningar. och nu ska jag göra iordning en till sån kasse! det börjar rulla på :) många produkter finns bara här på bloggen och på facebooksidan fortfarande, men att få se på mössorna mm ger ju iaf en aning om hur grejerna är!
vill du också ta med en provkasse till ditt jobb och ta beställningar? säg till isf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar