Min blogglista

tisdag 10 april 2012

monkey business

idag har det, i vanlig ordning, varit full fart hemma hos oss! Ungarna har ju påsklov den här veckan.
idag vågade jag mig iväg till tygaffären med alla barn, och det är ju som om cirkusen kommit till stan. Max la sig raklång på golvet och skulle vänta där tills jag var klar, hux flux hör jag hur han vrålar att han är såååå arg, för då hade en tant tappat sitt paraply i huvudet på honom.
sen blev han kissnödig, då var det bara att springa mot toan, Tuva fick passa Leo som satt i bilstolen och jag och Max sprang på toa...
efter mycket om och men fick vi med oss några olika tyger hem iaf!

när vi satt i bilen på väg hem så började det stinka i hela bilen! Tuva utbrister "men maaaaax, måste du prutta i bilen?!" varpå min käre mellanpojk svarar "jaaaaaa, för det är min nya hobby".
jösses, vad ska man ta sig till med den pojken?
han bjuder på många skratt iaf :)

nu på kvällen har jag iaf fått två saker sydda. en bebismössa och ett par muddbyxor.

bebismössorna finns i storlek 36 - 46 cm och kostar 60 kronor.
muddbyxorna finns i storlek 62 - 92 och kostar 150 kronor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar