Min blogglista

lördag 14 april 2012

en ocean av tid

en ocean av tid, det är precis vad jag skulle vilja ha just nu.
det är så mycket jag vill göra och jag har så mycket idéer, för mycket tror jag. för jag vill sätta alla i verket nu! men det är inte lönt, en sak i taget. och jag måste ju säga att det går framåt.
nu är det bara fråga om ett par dagar innan Frida kommer hem till dalarna också. det ska bli riktigt kul att ses nu, och en hel del att göra.

iom att jag nu inte har en hel ocean av tid, så har jag ett oceantyg iaf. och i det tyget blir det riktigt fina mössor.

http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.298091906925754&type=1#!/groups/297749693626642/

länken ovan leder direkt till vår facebookgrupp där vi lägger upp det mesta vi gör. så kika in där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar